Bună! Bine ai venit pe blogul meu.



             Bună, mă numesc Ioana și vreau să-ți prezint pe acest blog câteva din creațiile mele. Toate produsele expuse sunt executate manual din plastilină polimerică și uscate în cuptor cu convecție pentru a asigura o întărire ireversibilă de calitate superioară. Toate lipiturile sunt realizate cu silicon plastic, ceea ce asigura rezistenta la orice tip de intemperii. De aceea toate produsele executate de mine prezintă o garanție de 30 zile pe baza certificatului de garanție emis la data achiziționării produsului, certificat în care sunt stipulate condițiile de acordare a garanției comunitate anterior, la cerere.

Sper ca te-am convins de calitatea produselor de aici, iar dacă mai ai și alte întrebări, nu ezita să mă contactezi pe messenger, pe e-mail sau chiar pe rețeaua ta de socializare preferată. Îți mulțumesc pentru vizita ta și îți doresc o experiență cât mai plăcută pe blogul meu.

Cu respect, Ioana.

0 comentarii :